Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva mjukvaruutveckling och tillverkning av appar, erbjuda underhållning och utbildning via appar och annan media, samt därmed förenlig verksamhet.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 733 | 537 | 1 878 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -918 | -1 326 | -1 015 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -1 029 | -1 408 | -1 071 |
Årets resultat (tkr) | -1 029 | -1 408 | -1 071 |
Summa tillgångar (tkr) | 957 | 1 791 | 2 209 |
Antal anställda | 1 | 1 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 733 | 537 | 1 878 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -918 | -1 326 | -1 015 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -1 029 | -1 408 | -1 071 |
Årets resultat (tkr) | -1 029 | -1 408 | -1 071 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 734 | 1 262 | 1 762 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 223 | 529 | 448 |
Tillgångar (tkr) | 957 | 1 791 | 2 209 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | -69 | 402 | 907 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 857 | 1 027 | 1 089 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 169 | 361 | 215 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 957 | 1 791 | 2 209 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | 255 | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | 1 | 80 | |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | |
Omsättning per anställd (tkr) | 537 | 1 878 | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | 335 | ||
Vinstmarginal | -125.2% | -246.9% | -54.0% |
Soliditet | -7.2% | 22.4% | 41.1% |
Kassalikviditet | 131.9% | 146.5% | 208.4% |
Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva mjukvaruutveckling och tillverkning av appar, erbjuda underhållning och utbildning via appar och annan media, samt därmed förenlig verksamhet.