Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva mjukvaruutveckling och tillverkning av appar, erbjuda underhållning och utbildning via appar och annan media, samt därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 537 | 1 878 | 1 859 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -1 326 | -1 015 | -7 122 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -1 408 | -1 071 | -7 147 |
Årets resultat (tkr) | -1 408 | -1 071 | -7 147 |
Summa tillgångar (tkr) | 1 791 | 2 209 | 3 452 |
Antal anställda | 1 | 1 | 3 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 537 | 1 878 | 1 859 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -1 326 | -1 015 | -7 122 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -1 408 | -1 071 | -7 147 |
Årets resultat (tkr) | -1 408 | -1 071 | -7 147 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 1 262 | 1 762 | 1 045 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 529 | 448 | 2 407 |
Tillgångar (tkr) | 1 791 | 2 209 | 3 452 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 402 | 907 | 1 378 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | 1 027 | 1 089 | 500 |
Kortfristiga skulder (tkr) | 361 | 215 | 1 573 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 1 791 | 2 209 | 3 452 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | 255 | ||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | 80 | ||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 3 |
Omsättning per anställd (tkr) | 537 | 1 878 | 620 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | 335 | ||
Vinstmarginal | -246.9% | -54.0% | -383.1% |
Soliditet | 22.4% | 41.1% | 39.9% |
Kassalikviditet | 146.5% | 208.4% | 150.0% |
Föremålet för bolagets verksamhet är att bedriva mjukvaruutveckling och tillverkning av appar, erbjuda underhållning och utbildning via appar och annan media, samt därmed förenlig verksamhet.